Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2015

Αχ νε

Τρελαίνομαι να πέφτω στους μαλακισμένους αγάμητους μετριοφρωνες που την έχουν δει σωτήρες και προφανώς ηδονίζονται να συζητάνε μαζί σου επί ώρες ότι είσαι "κοπελάρα μου, σοβαρό κορίτσι για σχέση" αλλά  "κάνε και λίγο γυμναστική και  θα είσαι σα μοντέλο". Αχ, είσαι τόσο γλυκός που είσαι πρόθυμος να με πηδηξεις μόλις θα πληρώ τα στάνταρ σου.

Αλλά αυτό που πραγματικά με ξεπερνάει είναι που σου κάνει ερωτήσεις του τύπου πες μου πως νιώθεις που ΚΑΤΑ ΛΈΞΗ σε είπα "πολύ ευσωμη για τα γούστα μου " και πες μου ακριβώς τι σκέφτεσαι, χωρίς ευγενιες.

Πρώτον "φίλε", τόσοι και τόσοι έχουν προσπαθήσει να μάθουν ακριβώς τι σκέφτομαι και απέτυχαν. I'm better than this,bitch.

Δεύτερον παλιομαλάκα, έχεις φτάσει τόσο πάτο που δεν έχω σκέψεις για σένα πια. Οι σκέψεις μου είναι απλά μια εικόνα.


Θα ήθελα να παραθέσω ολόκληρη τη συνομιλία απλά επειδή παίζει να είναι η πιο γαματη συζήτηση που έχω κάνει τον τελευταίο καιρό. 
Ο τύπος ξεχειλίζει ναρκισισμο και κάτι άλλο που δν ξέρω πως λέγεται επιστημονικά αλλά σε απλά ελληνικά θα το έλεγα μαλακια. Μια φράση, και τα είδα όλα. " θελουν να μιλάμε και να τους συμβουλευω " ( ή απάντηση στην ερώτηση μου γιατί νιώθει την ανάγκη να αλλάζει αυτούς που είναι δίπλα του)  

Αχ νε, πες μου κι άλλα.
 Πως όλοι κρεμονται από τα χείλη σου. Πως ζητούν τις συμβουλές σου οι οποίες αν και "αρνητικές" έχουν καλό σκοπό και φυσικά αφού ο άλλος καταλάβει ότι τελικά είχες δίκιο τις ακολουθεί. 

Δεν ξέρω αν κάποια μέρα τέτοια περιστατικά έρθουν στο γραφείο μου, πως θα τα αντιμετωπίσω. Νομίζω θα βάλω τα γέλια στη μέση της συνεδριας γιατί πραγματικά με ξεπερνάνε αυτοί οι άνθρωποι.  
ΥΓ: το google γουστάρει να τρολάρει, και είπε να μου δώσει αυτό ως αρχική σήμερα: 

τονυ ρε φιλε? τονυ????
fuck this. I'm so done.
* έχει παρατηρήσει κάνεις άλλος ότι βρίζω πολύ τελευταία εδώ ? Και γενικά αλλά περισσότερο εδώ. Χμ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: