Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Για τον κόκκινο

Θα ήθελα να ξέρεις πως δεν κρατώ κακία. Δεν θα σε θυμάμαι σαν έναν μαλακα, όπως και με παρακάλεσες. Μου έδωσες μια όμορφη νύχτα και όσα σου είπα, αλήθεια ήταν. Βλακεια μου που σε έσβησα έτσι. Είμαι παρορμητικη, το έχω διαπιστώσει. Κολωνω εκεί που πρεπει να μιλήσω και παραμιλαω εκεί που πρέπει να βγάλω το σκασμό.
Μ'αρεσες μωρέ. Και ναι με ετσουξε το ένα βράδυ. Ήθελα κ άλλο. Αλλά πραγματικά δεν έχω παράπονο από εσένα πια. Δεν διασυρω τη φήμη σου. Ήσουν μια πολύ όμορφη έκρηξη χρώματος και γω γατζώθηκα πάνω σου.
Το μόνο που μετανιώνω είναι που μέσα στο θυμό και την στενοχωρια μου από τον πραγματικό μαλακα την πληρωσες και συ. Ελπίζω να έχεις κρατήσει και εσύ εκείνη τη νύχτα και τίποτα άλλο. Μακάρι να ξαναβρεθουμε έστω και τυχαία, μόνο και μόνο για να σου πω πως όλα είναι καλά. Σε θυμάμαι και χαμογελαω, δεν προσπαθώ να σε σβήσω.


Δεν υπάρχουν σχόλια: