Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Friendly advice.

Μείνε σε αυτό που σου λέει και μην το ψάχνεις παραπάνω. Θα χαθείς, και θα χάσεις κ εσένα.

Ίσως πρέπει να ακούσω τη Μαριτα και να σε αφήσω μόνο σου. Clearly you don't want me here...

Απλά δν ήθελα να μπω στην διαδικασία να σε σβήσω και να το γυρίσω σε μένα γιατί ήθελα για μια γαμημένη φορά να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Συνειδητα από την πρώτη στιγμή σταμάτησα τις σκέψεις που ήρθαν τρέχοντας και δεν σκέφτηκα ότι δεν είμαι αρκετή, ότι δεν με θες, ότι είμαι ενοχλητική. Πίστεψε μου ήταν εξαιρετικά εύκολο να το κάνω. Είναι μια συνήθεια, όπως μαθαίνεις να δενεις τα κορδονια σου, ή να κολυμπας έτσι κ εγώ έχω μάθει να κάνω αυτές τις σκέψεις.
Αλλά μου φαίνεται περισσότερο κακό σου κάνω παρά βοηθάω.
Και εδώ που φτάσαμε και σε έχω δει πια θα ήθελα να μην σε είχα γνωρίσει έτσι. Να σε γνώριζα σε λίγα χρόνια, με ένα χτύπημα στην πόρτα μου. Τότε θα μπορούσα να σε βοηθήσω, τότε θα ήξερα ότι έχεις μια ευκαιρία και ότι αποφασισες να βοηθήσεις τον εαυτό σου. Μακάρι να το δεις μια μέρα, πόσο όμορφος είσαι και πόση αγάπη αξίζεις. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: