Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Sex issues revealed.

Φοβάμαι πάλι. Είναι όλα τόσο όμορφα και τόσο εύκολα και τόσο... γρήγορα. Ίσως κάνω λάθος πάλι. Ίσως βιάζομαι να τα ζήσω όλα.. Αλλά δεν θέλω να γίνει πάλι το ίδιο. Γιαυτό φοβάμαι το σεξ..(ίσως να είναι ένας από τους λόγους τελοσπαντων)  γιατί φοβάμαι πως στο τέλος θα μείνει μόνο αυτό. Και μετά εκείνος θα φύγει.. Και γω θα κάθομαι να μετράω μελανιες.
Και τώρα ίσως μετάνιωσα λίγο... Αλλά να.. Όταν ακούω αυτή την ανάσα... Τα ξεχνάω όλα.
Όμως όχι,κι αυτό ψέμα είναι. Δεν τα ξεχνάω. Τα ακούω μέσα στο κεφάλι μου εκείνη την ώρα, μου φωνάζουν.
Και κάθε φορά αγνοώ όλες τις φωνές που μου λένε μη. Δίνω δικαιώματα και βιάζομαι και δίνομαι ολόκληρη.
Ίσως δεν κάνω σεξ γιατί πιστεύω ότι μόνο έτσι τους κρατάω. Πόσο ψυχοθεραπεία σήμερα...

Γιαυτό φοβάμαι τον LG γιατί μου επιβεβαίωσε όλες τις φοβίες μου. Γιατί ήθελε μόνο σεξ και καμιά άλλη επαφή πέρα από αυτό.  Και γω απλά του πουλούσα παραμύθι και περίμενα ότι θα ήθελε τελικά να κάνουμε σχέση.
Και τώρα με εκείνον... Φοβάμαι τα ίδια.
Νομίζω τα έχουμε.. Νομίζω κ με δοκιμάζει. Δεν ξέρω τι να πιστέψω...
Και αυτό το "θα δούμε κ όπου.μας.πάει" τι σημαίνει. Δεν μου δίνει καμία ασφάλεια.. Τα εχουμε τώρα ή όχι που να πάρει!! Πες το μου ξεκάθαρα!!

Γιατί να είμαι τόσο χαζή και ρομαντική και φοβιτσιάρα και αποφευκτική. Φοβάμαι. Γι'αυτό δεν θέλω να με αγγίξεις όπως εκείνος. Δεν θέλω να μου μιλάς όπως εκείνος, δεν θέλω να σκέφτεσαι όπως εκείνος.

Είμαι βιαστική πάντα....
Ελπίζω όλο αυτό να μη καταλήξει σε ένα κρεβάτι. Ελπίζω να μην έχω φτάσει στα ουράνια με πλαστικό μπαλόνι που σκάει κάποια στιγμή. Μακάρι..

Μα.γιατί φοβάμαι τόσο... Είσαι πολύ καλός.. Γιατί να πληρώνεις μαλακίες άλλων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: