Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Όταν αλλάζουν οι ρόλοι. #να_τα_λέμε_κι_αυτά

Ξέρεις γιατί δν πήγα με τον 35? Όχι επειδή ήταν 35 (ούτε καν το σκεφτόμουν αυτό) , ούτε επειδή μου είπε ξεκάθαρα ότι θέλει sex και δν προσπάθησε να μου το παίξει σχεσάκιας και χαζορομαντικός για να με ρίξει. Άλλωστε είχε καταλάβει από νωρίς ( όσο και αν προσπαθούσα να το κρύψω) ότι γούσταρα αρκετά. Αλλά, τον φοβόμουν. Εξαιτίας των όσων έλεγε, φοβόμουν ότι θα αφεθώ και θα με τραβήξει πέρα από εκεί που μπορούσα. Οτι αν του έλεγα ναι δεν θα υπήρχε γυρισμος, θα μου ζητούσε πράγματα που δεν θα μπορούσα να προσφέρω και θα με πίεζε.

Που θέλω να καταλήξω? Ο,τι τελικά ο LG είναι ο μόνος που δεν φοβάμαι πια. Οτι έχει δικαιωθεί τόσο πολύ σε κάποια θέματα που σχεδόν μετανιώνω που τον έβρισα τόσο άσχημα (αν και ο λόγος ήταν άσχετος και στη προκειμένη περίπτωση του άξιζε). Και επειδή μέσα στην τρελά που επικρατεί τελικά ήταν ο πιο ειλικρινής και ο πιο σωστός απέναντι μου. Δεν ήταν παντρεμένος (!!!), δεν με δούλευε (!!!!!) και δεν μου είπε ποτέ ψέματα (!!!!!).




Και ναι μαλάκα, με κοιτούσε στα μάτια. Αυτό και μόνο ήταν πολύ πιο ειλικρινες και κολακευτικό από όλα τα μεγάλα φούμαρα που μου είπες εσύ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: