Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Denial

Από εχθές που πήρα τα αποτελέσματα του attachment νιώθω μια ανακούφιση, σαν να βρήκα επιτέλους που ανήκω, τι είμαι, γιατί είμαι και χίλια άλλα δύο ερωτήματα. Δεν εφησυχάζομαι γιατί ξέρω ότι έχω θέμα και θέλω δουλειά απλά είναι τόσο... απελευθερωτικό να ξέρω για ποιον λόγο σκέφτομαι όσα σκέφτομαι και νιώθω όσα νιώθω. Δεν βγάζουν νόημα όλα αυτά το ξέρω. Ούτε εγώ καταλαβαίνω γιατί είμαι τόσο ευθυμη από εχθές που το έμαθα. Ίσως έχει πλάκα γιατί μπορώ τώρα να αναγνωρίζω κάποιες συμπεριφορές μου. Δν μπορώ να τις σταματήσω, ακόμα, αλλά τουλάχιστον τα βλέπω. Και ναι ξέρω ότι έχω κολλήσει και συνέχεια μιλάω γιαυτό από εχθές αλλά το σκέφτομαι και πολύ. Ίσως πρέπει να το κάνω tattoo, δεν ξέρω. Νιώθω όμως ότι ο κόσμος πρέπει να μάθει με τι έχει να κάνει.

Αν κανένας με διαβάζει ( πραγματικά μη το κάνετε είναι μέγα λάθος)  κ έχει απορρήσει τι είναι τελοσπαντων αυτό το preoccupied που το χω κάνει σκοινί κορδονι διαβάστε εδώ και εδώ.

3 σχόλια:

Maria P. είπε...

Κοίτα δεν το διάβασα όλο πρωί πρωί, ψυχολογική θεωρία και στα Αγγλικά κιόλας, αλλά κατάλαβα τι είναι το attachment. Το preoccupied όχι. Πάντως όπως και να'χει το πρώτο βήμα στο να ξεπεράσεις μία κατάσταση είναι να την αναγνωρίσεις!

Σου έχω δώσει μία πρόσκληση για ένα blog-παιχνιδάκι... Έχω την αίσθηση ότι δεν είναι του χαρακτήρα σου, αλλά αν θες να περάσει χαλαρά η ώρα σου, απάντησέ το! :) Καμία παρεξήγηση κι αν δεν το κάνεις, να ξέρεις.

http://hardaboutwhathurts.blogspot.gr/2016/02/tag.html

Φιλημένη μες τους Κινηματογράφους είπε...

χαχαχα εισαι απίστευτη που το διάβασες!! Κοίτα πιο απλά ( και ελληνικά) είναι αυτό:

1ος τύπος: Αγχώδης/τύπος εμμονής( preoccupied)
«Θέλω να έχω απόλυτη συναισθηματική οικειότητα με τους άλλους αλλά συχνά βρίσκω ότι είναι απρόθυμοι να έρθουν τόσο κοντά όσο θα ήθελα. Δεν νιώθω άνετα όταν δεν έχω στενές σχέσεις και μερικές φορές ανησυχώ ότι οι άλλοι δε με εκτιμούν τόσο όσο τους εκτιμώ εγώ»

Ο αγχώδης τύπος είναι και ο πιο εξαρτητικός της παρέας. Υπολογίζεται ότι το ένα δέκατο των ανθρώπων διαμορφώνουν αυτό τον τύπο προσκόλλησης. Επιθυμία τους είναι να έχουν πολύ στενές σχέσεις αλλά αισθάνονται ότι κανείς δεν είναι ποτέ τόσο κοντά τους όσο θα ήθελαν να είναι. Χωρίς οικείες σχέσεις, αιθάνονται μοναξιά και δυσφορία. Αναζητούν την απόλυτη δέσμευση και συνεχή στοργή. Συχνά τείνουν να εξιδανικεύουν τους συντρόφους , να έχουν έντονο φόβο εγκατάλειψης κι όταν τελειώνει μια σχέση, βρίσκουν εξαιρετικά δύσκολο να αποδεχτούν το γεγονός. Όσον αφορά τη σεξουαλική ζωή αρέσκονται στην ανοιχτή έκφαση στοργής, τις αγκαλιές και τα τα χάδια κλπ.

αλλα εντάξει γενικά εχει συζήτηση το θέμα. Όσο για το παιχνιδάκι σε ευχαριστώ και θα το κοιτάξω, βαριέμαι να διαβάσω οπότε μάλλον θα είναι ωραίος τρόπος να περάσω την ώρα μου.

Maria P. είπε...

Υποψιάζομαι ότι κι εγώ είμαι τέτοιος τύπος.
Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι νομίζω ότι δεν θα πεθάνω αν βρεθώ μόνη μου, γενικά κι εγώ αισθάνομαι καλύτερα μέσα σε σχέσεις και επιδιώκω να δίνω και να παίρνω στοργή επ'άπειρον.
Κι ερωτεύομαι πολύ και βαθιά και άσ'τα να πάνε.
Μάλιστα λοιπόν... Μάθαμε κάτι σήμερα, εφ'όσον κι εγώ Λατινικά για τη σχολή δεν κάθομαι να μάθω.
Χαίρομαι που έπαιξες! Πάω να δω τις απαντήσεις σου.