Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

15 μέρες διαφορά.

Τρίτη, 15 Μαρτίου

Ξέρεις ότι πεθαίνω να σε δω και μου κάνεις παιχνίδια, σωστά? Αλλά δν φτάνει να τρελαίνεις εμένα, πρέπει να μπλέξεις και ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζεις. Πάντα έτσι ήσουν, όλα με όλους. Όλοι το ίδιο. Δεν πρόκειται να το δεις ποτέ αυτό, αλλά δεν πειράζει. Αν δν μου στείλεις μήνυμα, να μου ζητήσεις να βγούμε ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΘΟΎΜΕ ΠΟΤΕ παλιομαλάκα. Τι νομίζεις ότι κάνεις ? Τι νομίζεις ότι θα κάνω εγώ ??? Ότι θα σου στείλω όλο χαρά να κανονίσουμε ?? Όχι φιλαράκι δε στα'πανε καλά. Αν όντως θες να βρεθούμε, που πολύ αμφιβάλω (!!!) να μου το ζητήσεις.  Άλλη σαπίλα εγώ δν θέλω. Έχω αρκετή. Και αν σκοπεύεις να παίξεις μαζί μου σε παρακαλώ φύγε.

Τετάρτη, 30 Μαρτίου

Φάση 1:
- θα του πω να έρθει μαζί..
- Μην τολμήσεις!

Φάση 2:
- Θέλεις να έρθεις ? Θα πάμε με το αμάξι της.
- Οκ μέσα.

Φάση 3:
- Τι έκανες, λέει ??? Τι εννοείς θα τον πάρω με το αμάξι μου ?? Δεν με ξέρει καν!
- Ούτε εσύ τον ξέρεις.  Δεν έχεις ακούσει τίποτα, δν σου έχω πει τίποτα και τον γνωρίζεις πρώτη φορά.  Θα τον λατρέψεις πίστεψε με
- Ρε παλιοπουταν..
- Έχεις δίκιο σε ο,τι κι αν πεις, κάντο για μένα. Σε παρακαλώ. 

2 σχόλια:

Κόμμον Άλεξ είπε...

s/o στους φίλους που μας ανέχονται και σε αυτούς που μας κάνουν να μην μας αντέχουν

Φιλημένη μες τους Κινηματογράφους είπε...

Πόσο δίκιο έχεις...