Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

μακάρι να μη σε είχα γνωρίσει ποτέ.

Ακουγεται χαζό ναι αλλά το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν είδα οτι ήσουν εξαφανισμένος σήμερα τόσες ώρες ήταν το νοσοκομείο. Είπα από μέσα μου " μακάρι να είναι καλά και να μην είναι στο νοσοκομείο!" Και μετά άρχισες πάλι τα σχόλια και μετά είδα το σναπ σου.... και το προαίσθημα μου δυστυχώς βγήκε αληθινό. Το σκέφτηκα πολύ αλλά ήθελα να σου στείλω να σε ρωτήσω αν είσαι καλά. Και το έκανα. Ήταν τόσο κακό που σε ρώτησα τι έγινε? Ήταν τόσο πιεστικό να μου πεις τίποτα όλα καλά!? Να απαντήσεις με μια φάτσα, με ένα χεράκι, κάτι ρε άνθρωπε! Οτιδήποτε!! Δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά... ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΘΕΣ ΠΙΑ?????? Αν δεν θες να σου μιλάω σταμάτα αυτή τη μαλακία που σε έχει πιασει! Σταμάτα τα σχόλια και τις δήθεν φιλίες. ΣΤΑΜΑΤΑ!!!!! Φύγε, ξέχασε με, προχώρα πως το λένε. Άσε με ήσυχη και μην μου δίνεις άλλες ελπίδες γαμώτο σου. Με έχεις διαλύσει το καταλαβαίνεις? Ξέρεις τι ζημία μου έχεις κάνει? Όχι τη "ζημιά" που έπαθες εσύ εκείνη τη μέρα, η οποία σε περίπτωση που δεν το ξέρεις κάβλα λεγεται. Έχω παθεί αληθινή ζημιά και δεν μπορώ και να το συζητήσω πια. Γιατί όλοι έχουν κουραστεί, κανείς δεν θέλει να ακούει για σένα πια. Και γω πιστεψε μακάρι να μην είχα ανάγκη να μιλάω για σένα. Μακάρι (!) να μην σε σκεφτόμουν ποτέ. Αλλά τίποτα από αυτά δεν ισχυει εννοείται. Και εσύ το ξέρεις σωστά? Ξέρεις ότι πεθαίνω να σε δω και να σου μιλήσω και ανησυχώ για σένα. Πες μου χάρηκες που δεν απάντησες. Θα κοιμηθείς χαμογελώντας που το παίζεις δύσκολος στη γκομενα για άλλη μια φορά, σωστά?

Ακούω την Δ. να μου λέει για τον καινούργιο και πόσο ωραία είναι όλα και πως θέλει να ειναι συνέχεια μαζί του.... και η καρδιά μου σπάει. Νιώθω τόσο απαίσια γιατί ενώ χαίρομαι για εκείνη δεν μπορώ να μη σκέφτομαι εμάς.. εσένα. Πόσο απαίσια φίλη είμαι.. αλλά που να πάρει όλα ΟΛΑ όσα μου λεει μου θυμίζουν εσένα.

Δεν αντέχω άλλο, σε παρακαλώ, δεν σου ζητάω τίποτα άλλο άπλα άφησε με ήσυχη.. φύγε. Να προσέχεις, αλλά σε παρακαλώ φύγε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: