Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

F-U-C-K Y-O-U

Αποτραβιέμαι από όλους όσους ξέρεις και όλους όσους σε συμπαθουν, γιατί δεν αντέχω στην ιδέα να βρεθούμε στην ίδια παρέα. Μισώ κάθε θηλυκό που σου μιλάει και έχω κατεβάσει τον εξαψαλμο στην καημένη την σια ενώ στην πραγματικότητα ΕΣΎ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ είσαι το πρόβλημα μου.
Ξέρω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγεις μαγικά από αυτή την ομάδα αφού ήσουν μέσα πολύ πριν έρθω εγώ. Με εκνευρίζει απίστευτα που κατάφερες να μου λερώσεις τον καινούριο μου κόσμο τόσο γρήγορα. Πριν ακόμα εγώ η ίδια τον γνωρίσω. Αλλά έτσι είναι. Όταν αφήνεις ανθρώπους να έρθουν κοντά σου παίζεις με πιθανότητες.
Είναι γελοίο... εσύ είσαι γελοίος. Και κακός. Κακοφτιαγμένος, κακομεταχειρισμενος και τόσο γοητευτικός. Πραγματικά δεν σου είναι καθόλου δύσκολο να τους κάνεις όλους να σε λατρεψουν. Να σε αγαπήσουν σαν τρελοί, να σε βάλουν στην καρδιά τους. Όλα αυτά φυσικά μέχρι να βαρεθείς, ή να αποφασίσεις να τρέξεις μακριά χωρίς λόγο. Γιατί είσαι αναξιοπιστος. Σαν μια χαλασμένη βόμβα που κανείς δεν ξέρει ποτέ θα σκάσει. Δεν κάνεις σχέσεις, όλα σου είναι τελείως επιφανειακα. Πετάς μεγάλα λόγια, τόσο εύκολα και τόσο άνετα.  Δεν σου κοστίζει τίποτα. Δεν έχεις και τίποτα να διακινδυνευσεις.

"Ερωτεύεσαι" κάθε μέρα και έχεις το δαχτυλίδι στο τσεπακι. Έπρεπε να το καταλάβω... Είσαι επικίνδυνος, όχι ρομαντικός. Ελπίζω τουλάχιστον με την επόμενη να είσαι λιγότερο κάφρος. ή τουλάχιστον να σε καταλάβει πιο γρήγορα απ'ο,τι εγώ.

Όμως ξεκίνησα κάτι που μου αρέσει και μου άρεσε πολύ πριν σε γνωρίσω και θα μου αρέσει και όταν σταματήσεις τα like. Ίσως περισσότερο τότε. Δεν ήσουν καν ο πρώτος που γνώρισα. Σε πρόλαβε ο LG.  ( μερικές φορές εύχομαι να μην είχαμε γίνει κωλος απλά και μόνο για να σου ετριβα στη μούρη τις φωτός μας. Το μόνο πράγμα που ίσως σε άγγιζε λίγο. Στον εγωισμο δηλαδή, μη φανταστείς). Έχω γνωρίσει λοιπόν πολλούς και πολύ καλύτερους από εσένα. Και θα γνωρίσω κι άλλους. Και στο επόμενο meet θα πάρω την Δέσποινα και θα έρθω και θα γίνω μια πέτρα. Μια ψεύτικη αναισθητη φιλεναδιτσα σαν αυτές που σου αρέσουν. Να προσποιούμαι ότι όλα είναι καλά και δεν με ενδιαφέρεις καθόλου. Αλλά να σου πω κάτι ? Νομίζω ότι μέχρι την επόμενη φορά, πραγματικά δεν θα με ενδιαφέρεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: