Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Πρώην < πιο πρώην

Είσαι πολύ (!) ωραίος, έχεις υπέροχο σώμα και φιλάς τέλεια, όμως δεν έχεις τίποτα παραπάνω. Τώρα καταλαβαίνω πως αν δεν μου άρεσες τόσο πολύ θα σε είχα ήδη βαρεθεί. Δεν έχεις κάτι το αξιόλογο, όλα όσα νόμιζα και μου έδειξες την πρώτη μέρα ήταν ψεύτικα. Είσαι ένα ωραίο πρόσωπο δίχως ψυχή.
Και σήμερα σκεφτόμουν πως μπροστά σε εκείνον δεν πιάνεις μια. ( είσαι προφανώς πιο όμορφος αλλά δεν εννοώ αυτό)  Δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να προσφέρεις. Το ψέμα σου, όσο δελεαστικο κι αν είναι, είναι ψέμα. Δεν κρατάει και δεν μπορεί κανείς να σε εμπιστευτει.
Είχα σχέση 3 χρόνια, και την αναστάτωση που μου προκάλεσες εσύ δεν την είχα ξανανιώσει. Σε ήθελα τόσο πολύ που δεν το άντεχα. Ήθελα να είμαι συνεχώς κολλημένη επάνω σου. Σε κοιτούσα και ήθελα να σε καταβροχθίσω. Όλα ήταν πολύ έντονα. Είναι αλήθεια πως δεν έχω νιώσει ξανά να θέλω κάποιον όσο εσένα.

Όμως ακόμα και αν δεν είχαμε πάντα πυροτεχνήματα, δεν μπορώ να βρω ούτε ένα λόγο για τον οποίο είσαι καλύτερος από εκείνον. Ξέρεις γιατί ? Γιατί μετά από τόσο καιρό και τόσους καβγαδες και σκληρά λόγια και από τις δύο μεριές ξέρω πως και οι δύο μας αγαπήσαμε πολύ ο ένας τον άλλον. Εμπιστευόμασταν ο ένας τον άλλον. Θυμάμαι ακόμα πόσο όμορφα με έκανε να νιώθω κάθε φορά που κάτι με απασχολουσε. Ήταν πάντα δίπλα μου. Κάθε μέρα, ό,τι ώρα και να τον χρειαζόμουν. Ήμασταν μαζί, στα αλήθεια μαζί. Ήταν όμορφος άνθρωπος. Μέσα και έξω. Είναι άνθρωπος που αξίζει να παλέψεις για εκείνον. Όπως πάλεψε και για μένα. Ήμασταν μικροί και κάναμε λάθη αλλά κοιτώντας πίσω τώρα που όλα είναι καθαρά βλέπω πόσα δώσαμε ο ένας στον άλλον. Βλέπω την αγάπη. Κι αυτό είναι που έχει σημασία.

Εν τέλει λοιπόν είσαι απλά ένα απωθημένο. Κόλλησα μαζί σου γιατί είσαι όμορφος αλλά ως εκεί. Δεν θα μπορούσες ποτέ να είσαι σαν εκείνον. Θα σε ξεπεράσω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: