Τρίτη 12 Απριλίου 2016

it's not about you anymore


Τα κατάφερες. Μπράβο σου, μου πήρε καιρό, αλλά κατάφερες να με κάνεις να σε φοβάμαι και να σε σιχαίνομαι. Συνδυασμός που συνήθως σημαίνει οτι τρέχω μακριά. Αλλά όπου και να πάω πια, ότι και να κάνω, θα εμφανίζεσαι συνέχεια μπροστά μου σαν τον εφιάλτη που δεν με αφήνει να ξυπνήσω. Είναι άδικο να καταστρέφεις το μόνο πράγμα που με ευχαριστεί και με γεμίζει αυτό τον καιρό. Είναι τραγικό το πόσο σε λατρεύουν όλοι! Πραγματικά θελω να τους πω όλα όσα έγιναν, όσα είπες και όσα έκανες και να δω μετά αν θα καταλάβουν πόσο ψεύτικος είσαι. Με ενοχλεί που εγώ στερούμαι παρέες και βόλτες και όλες τις ευκαιρίες που είχες εσύ, απλά επειδή ήσουν εκεί πριν από εμένα. Γιατί γαμώτο έπρεπε να μου την πέσεις και να είσαι τόσο ψεύτικα καλός και τώρα να φτάσουμε να είμαστε έτσι? Σκέφτομαι μερικές φορές, ότι εκείνη την μέρα.. που βρεθήκαμε ξανά, όλα θα μπορούσαν να τελειώσουν αλλιώς. Να τελειώσουμε...αλλιώς.. όπως προφανώς ήθελες. Ή ακόμα και αν δεν γινόταν αυτό , αν δν σου ειχα ζητήσει το λόγο , μπορεί τα πράγματα να ήταν ήρεμα τώρα. Ήρεμες , χαζές και πονηρές σκέψεις, αυτό θα είχαμε. Με την διαφορά ότι εγώ θα περίμενα σα χαζή να γίνει κάτι περισσότερο και εσύ θα το εκμεταλευόσουν. Τέλοσπάντων, ξέφυγα. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με ενοχλεί και με  πονάει να είσαι παντού μπροστά μου. Και τώρα... τώρα θα πρέπει κάθε μέρα όλη μέρα να βλέπω τις μαλακίες που θα λες, όλους τους "φίλους" σου να σε λατρεύουν και εγώ σαν το χαζό να προσπαθώ να βρω μια θεση διπλα στον θεό που έχει μαγέψει το πλήθος.

Ξέρεις ποιο είναι το αστειο? Είσαι σε προτζεκτ κατά του bullying και υπερ τις διαφορετικότητας και της αγάπης και τις καλοσύνης και άλλα τέτοια, και ταυτόχρονα είσαι ο χειρότερος bully προς εμένα. Δεν το καταλαβαίνεις, δεν σε νοιάζει κιόλας, αλλά όλα αυτά που έκανες και που κάνεις, για μένα δεν ήταν ενα απλό φλερτ που απλά δεν προχώρησε.

Δεν σου έφταναν όσα πήρες? Θέλεις να μου χαλάσεις ό,τι όμορφο έχω? Γιατί το κάνεις αυτό γαμωτο σου ? Τι πρέπει να κάνω για να καταλάβετε πια όλοι σας ότι δεν είμαι καλά ?! Να πάω να το πάρω γραμμένο σε χαρτί ? Αυτό πρέπει να κάνω ? Γιατί μια φορά δεν μπορώ να έχω κάτι όμορφο χωρίς να είναι όλα τόσο περίπλοκα και δύσκολα. Σκατά πάλι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: